top of page
Zamek Czocha we mgle (6).jpg

Kurs fotografii z drona

Zacznij tworzyć epickie krajobrazy

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym fotografem lub zapalonym amatorem, spotkam się z Tobą na każdym etapie Twojej fotograficznej podróży i dostosuje Twoje doświadczenie do Twoich potrzeb. Pomogę Ci w pełni wykorzystać możliwości aparatu i ulepszyć Twoje zdjęcia.

Serce w Rzepaku (2).jpg
DJI_0246.jpg

Czy czasami....

Zmagasz się z techniką fotografii krajobrazowej?

Czy Twoje obrazy są zbyt jasne lub zbyt ciemne? Czy zdjęcia są nie w pełni ostre? Są źle skomponowane? Brakuje Ci czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego? 

Ogranicza Cię sprzęt?

Częstym problemem może być brak odpowiedniego sprzętu lub niewiedza, jak w pełni wykorzystać jego potencjał.

Zastanawiasz się, jak możesz uchwycić bardziej kreatywne zdjęcia?

Czy chcesz robić zdjęcia, które przełożą Twoją kreatywną wizję na efekt końcowy, ale nie masz pewności, jakie kroki musisz podjąć, aby uzyskać oczekiwane rezultaty?

Masz problem z dopieszczeniem zdjęć podczas obróbki?

Masz trudności w przetwarzaniu końcowym obrazów, ulepszaniu i udoskonalaniu  fotografii w oprogramowaniu takim jak Lightroom lub Photoshop?

Jeśli zmagasz się z powyższymi problemami, to warsztaty są właśnie dla Ciebie!

Cześć,

Jestem Mateusz i

jestem pasjonatem i doświadczonym fotografem krajobrazu, którego miłość do sztuki wykracza poza rejestrowanie oszałamiających scen. Moje zaangażowanie w dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem doprowadziło mnie do zorganizowania warsztatów fotografii krajobrazowej. 

Moje warsztaty to nie tylko nauka technik fotograficznych. Są wciągającym doświadczeniem, budującym społeczność podobnie myślących osób, które podzielają głębokie uznanie dla piękna natury. 


Gwarancją moich umiejętności i dużego doświadczenia są wyróżnienia i wygrane konkursy fotograficzne m.in. National Geographic, Szeroki Kadr, SKAT. Miałem również liczne wystawy fotograficzne w tym kilka grupowych wystaw w Szwecji. Stale współpracuję z okolicznymi obiektami turystycznymi dając im wysokiej jakości fotografie krajobrazu.

DSC04242_edited.jpg

PUBLIKACJE M.IN. NA:

logo
logo
logo
logo
logo

ZAUFALI MI M.IN.:

logo
logo
logo
logo
logo
prawo

Przepisy dronowe

Bezpieczeństwo i zasady lotów bezzałogowych statków powietrznych UAV 

Kiedy i gdzie zgłaszać loty?

Naruszenie prywatności - czy mogę  latać nad czyjąś posesją?

Postprodukcja

Selekcja zdjęć
Obróbka fotografii w Adobe Lightroom i Photoshop

Stacja postprodukcyjna
Gryfów Śląski (2).jpg

Kiedy i jak latać?

Wybór najlepszej pory do zdjęć Złota i niebieska godzina, padanie promieni słonecznych
Dobór wysokości Dobór właściwej wysokości i jej wpływ na obraz
Przygotowanie sprzętu do lotu Check-In w aplikacji Drone Radar

Fotografia z drona

Zalety nowej perspektywy Odkrycie nowej perspektywy i zalet fotografii z powietrza
Użycie różnych ogniskowych Od szerokiego kąta do teleobiektywu i ich wpływ na plastykę obrazu
HDR Wykonywanie zdjęć panoramicznych, HDR
Kompozycja Dążenie do doskonałej kompozycji obrazu
Tryby pracy i kreatywność Tryby pracy aparatu i ich kreatywne wykorzystanie
Trójkąt ekspozycji czas/przysłona/ISO

Obrotowa chmura

Pogoda

Prognoza pogody

Przewiduj pogodę

Zrozumienie światła

Pomocne aplikacje

Omówienie wykresów pogodowych

Wpływ wiatru na drona

Wiatr a wysokość lotu

Planowanie

Aplikacje do planowania (Photo Pills)

Korzystanie z map

Research miejscówek

Twórcza wizja

Czytanie mapy
Euro

Zarabiaj na zdjęciach

Aplikacje do planowania

Korzystanie z map

Research miejscówek

Twórcza wizja

Zamek Czocha we mgle (7).jpg

Our Annual

Holiday Sale

ponad 20 godzin warsztatów z ekspertem fotografii dronowej,
dronowe case study, 
materiały szkoleniowe,
zakwaterowanie – 2 noclegi, 
wyżywienie i serwis kawowy,
wieczór integracyjny,
atrakcje, m.in. pokaz drona wyścigowego FPV, testowanie dronów, symulatory lotów,
upominki.

Biznes

Kliknij tutaj, aby edytować tekst i dodać informacje, które chcesz wyróżnić.

Poziom umiejętności

Kliknij tutaj, aby edytować tekst i dodać informacje, które chcesz wyróżnić.

Co dostaniesz?

Kliknij tutaj, aby edytować tekst i dodać informacje, które chcesz wyróżnić.

Lifestyle

Kliknij tutaj, aby edytować tekst i dodać informacje, które chcesz wyróżnić.

Fotografie, które możesz uzyskać, ucząc się ze mną fotografii krajobrazowej:

Tak będziesz obrabiał  zdjęcia:

lightroom warsztaty

Jak umówić się na warsztaty?

Umów się na konsultację i dowiedz się o wszystkich szczegółach. Ustalimy wszystko czego potrzebujesz się nauczyć i na tej podstawie jest tworzony plan Twojego szkolenia.
 
Kliknij poniżej i zarezerwuj swoją konsultację.

Opinie

Opinie Zbaraszewski Fotografia
Opinie Zbaraszewski Fotografia
2023-01-27 11_54_40-Zbaraszewski - Fotografia _ Olszyna gmina _ Facebook.png

Czy jesteś gotowy, aby wybrać swoją fotograficzną przygodę? 

Gwarancja

Działam z najwyższą starannością i wiem, że szkolenie spełni Twoje wszystkie oczekiwania. Dlatego jeśli w przeciągu 7 dni stwierdzicie, że nie jesteście zadowoleni z efektów, to zwrócę Wam pieniądze za warsztaty!

Nie czekaj! Możesz robić zdjęcia, o jakich marzysz!

Zapisz się na konsulatację

Dziękuję za rejestrację ;)

bottom of page